top of page

תמיכה ותחזוקה

חברת אופק חדש מציעה הסכמי שרות ותחזוקה גמישים ללקוח תוך ניתוח והתאמה מלאה לצרכי הלקוחות ע"י הצוות הטכני והמקצועי בחברתנו. לרשות הלקוח צוות מקצועי, שירותי ומיומן.

 

חברת אופק חדש מעניקה מערך רחב של שרותי תמיכה ותחזוקה לעסק שלך. מערך המאפשר לך ליהנות משירותי תמיכה מהירים ומקצועיים.

 

צוות השירות והתמיכה של אופק חדש מונה עשרות מומחי מחשבים, אנשי help desk וטכנאי שטח מיומנים ומקצועיים, המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת בתחומם.

 

הסכם תמיכה ותחזוקה מאפשר לעסק שמירה על תקינות המערכות, תיעוד שינויים, עדכון תאימות לדפדפנים, איתור ופתרון תקלות, טיפול בבסיסי נתונים ועוד.

 

שרתי החברה בו מאוחסנים אתרי האינטרנט מתוחזקים על בסיס יומי, ניהול שרתי החברה הם באמצעות כלים סטנדרטים של חברת מיקרוסופט, בסיסי נתונים של החברה הינם בשרתי Ms- Sql של חברת מיקרוסופט אשר הינו כלי אמין, יציב ומהיר המסוגל לעמוד בעומסי עבודה כבדים.

 

אופק חדש משקיעה רבות לשפר ולייעל ולפתח את המערכות הטכנולוגיות על מנת להביאם לחזית הטכנולוגיה.

סוגי ההסכמים הנפוצים הינם:

  • טיפול בקריאות באמצעות שליטה מרחוק או טכנאי בשטח

  • תחזוקה שוטפת ויזומה לאיתור מוקדם של תקלות ובעיות

  • תחזוקת רשתות ואתרים

  • הדרכות חומרה ותוכנה

  • תיעוד מלא ושוטף של כל הטיפולים שהתבצעו

  • הפקת דוחות חודשיים מפורטים הכוללים מידע כמו: טיפול בתקלות, סטטיסטיקות ועוד

שירותי תמיכה ותחזוקה מקצועית מאפשרים רציפות עבודה באתר האינטרנט ורציפות שימוש מצד המשתמשים

אנו מתחייבים לספק שירות, תמיכה וליווי מלא באופן שיבטיח את יציבות
המערכות הארגוניות ורציפות פעילותן

לצפייה בהסכמי השירות המספקת חברתנו לחץ כאן


למעבר לעמוד ובו קישורים שימושיים לחץ כאן

bottom of page